Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk po celotni Sloveniji je GLS Slovenija.

GLS Slovenija logotip


Sledenje naročilu

Pošiljki oz. svojemu naročilu lahko sledite na spletni strani GLS Slovenije: GLS sledenje pošiljki


Način in strošek dostave ter obdelava naročila

  • GLS Slovenija za nas dostavlja male in velike pakete.
  • Naročeni artikli vam prispejo v najkrajšem možnem času, običajno je to že naslednji delovni dan. Vendar, zaradi različnih dobaviteljev, lahko pogoji dostave močno variirajo on artikla do artikla, zato mora kupec nujno preveriti pogoje dostave na strani izdelka samega in na blagajni pred potrditvijo spletnega nakupa.
  • Cena dostave, čeprav vedno v okvirih veljavnega cenika GLS Slovenija, ravno tako lahko variirajo zaradi razloga opisanega v prejšnji točki, zato jo mora kupec tudi nujno preveriti na strani izdelka samega ter na blagajni pred potrditvijo spletnega nakupa.
  • V primeru izbire načina plačila z nakazilom na račun podjetja AbaStore d.o.o. (po ponudbi/predračunu) se lahko dostava zamakne, saj gre naročilo naprej v proces obdelave po prejemu plačila po ponudbi/predračunu.
  • V primeru izbora točnega datuma dostave se strošek dostave poveča (tudi v primeru, da paket izpolnjuje pogoje brezplačne dostave) po veljavnem ceniku GLS Slovenija.
  • Pošiljko lahko prevzamete osebno ali pa jo v vašem imenu prevzame pooblaščenec, zakoniti zastopnik ali skrbnik.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo Pošta Slovenije poslala sporočilo z navodili, kje lahko pošiljko prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam jo ponovno dostavijo.
  • Račun za vaše naročilo bo priloženo pošiljki.
  • Za dodatno kopijo računa lahko zaprosite (05/ 55 50 200 ali info@abastore.si) v največ 7 dneh od oddaje spletnega naročila.
  • AbaStore si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave artiklov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene artikle vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah, vendar, kot naš kupec pri tem ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov.

Dostava kamorkoli na območju

GLS Slovenija dostavlja na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa GLS Slovenije (in obhodnega časa dostavljavca določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov (na primer, v službo) ali pa v GLS paketno trgovino ali Paketomat.
Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine.
Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), vas bo dostavljavec (oz. GLS Slovenija) obvestil s SMS sporočilom, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližjega GLS paketomata ali pa jih pokličete, in se dogovorite, da vam pošiljko ponovno brezplačno dostavijo.

Več podrobnih informacij o dostavi dobite neposredno na straneh GLS Slovenija:

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. ne dobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Za kakršnekoli dodatne informacije na pokličite na 05/55 50 200 ali nam pišete na info@abastore.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk in odškodnine

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, to takoj ob dostavi signalizirajte dostavljavcu GLS Slovenije, oziroma jih (v slučaju paketomata ipd.) kontaktirajte tukaj. Dodatne informacije glede poškodovanih pošiljk pa dobite tudi tukaj: poškodovane pošiljke.

Skupaj z GLS Slovenije bomo tudi mi poskrbeli, da bo zadeva in/ali morebitna odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Prevzemna mesta

Trenutno še nimamo lastnih prevzemnik mest, jih bomo pa vzpostavili v najkrajšem možnem času.


Navedeni pogoji veljajo od 31. avgusta 2019 dalje.