Vračilo artiklov

  Napotki glede vračila artiklov:

  • Za vračilo artiklov prodajalcu (ABASTORE d.o.o.) je potrebno:
    • sporočiti odstop od pogodbe na elektronski naslov prodajalca: info@abastore.si
    • priložiti kopijo računa
    • člani (registrirani uporabniki) to uredijo v sekciji »Vračila izdelkov« v svojem uporabniškem profilu
  • Artikle lahko vrnete osebno na prevzemnih mestih ali jih pošljete na naslov prodajalca AbaStore d.o.o., Kidričeva ulica 19, 5000 Nova Gorica.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno AbaStore embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam servisov je naveden na priloženem garancijskem listu artikla.
  • V primeru vračila artikla, mora kupec artikel pred predajo prevozniku ustrezno zaščititi. Artikel mora zaščititi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako kot ga je originalna embalaža.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil izkoriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to uporabnik izrecno zahteva, se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se prav tako vrne uporabniku.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Vračilo artiklov za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas lahko pokličete na 05/55 50 200 ali nam pišete na info@abastore.si.

Obravnava poškodovanih pošiljk in odškodnine

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, to takoj ob dostavi signalizirajte dostavljavcu GLS Slovenije, oziroma jih (v slučaju paketomata ipd.) kontaktirajte tukaj. Dodatne informacije glede poškodovanih pošiljk pa dobite tudi tukaj: poškodovane pošiljke.

Skupaj z GLS Slovenije bomo tudi mi poskrbeli, da bo težava rešena v najkrajšem možnem času. Tudi glede tega nas lahko pokličete na 05/ 55 50 200 ali pišete na info@abastore.si.

Garancija

  • Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga.
  • Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
  • Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
  • Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
  • Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec s tem nima stroškov.

Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru veljajo določila iz prejšnjega odstavka.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z našo službo za pomoč uporabnikom (05/55 50 200 ali info@abastore.si).

Pozor
: drugačen način pošiljanja na stroške AbaStore ni možen.

Stvarna napaka

Kaj je napaka stvarna?

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila;

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. To stori z dopisom na info@abastore.si.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov, še nekaj več praktičnih informacij o zakonskih rokih ipd. pa lahko dobite tukaj: Zveza Potrošnikov Slovenije.

  • Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.
  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno.
  • Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v šestih mesecih od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Prevzem artiklov vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti ali s kurirsko službo, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: ABASTORE d.o.o., Kidričeva ul. 19, 5000 Nova Gorica. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh potrebnih stroškov za ohranitev artikla.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine AbaStore in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Artikli z odprto embalažo

Artikli z odprto embalažo, ki so bili vrnjeni na AbaStore in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, odprta embalaža, ipd.), lahko gredo v nadaljnjo prodajo.
Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak takšen artikel dodatno pisno navedena, tako v opisu artikla kot na računu.
Vrnjene artikle v AbaStore pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje.
Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.

V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila ali do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.

Informacije in pomoč na 05/ 55 50 200 ali info@abastore.si.


Navedeni pogoji veljajo od 31. avgusta 2019 dalje.