Kazalo


Splošni pogoji spletne trgovine AbaStore so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino AbaStore (v nadaljevanju tudi »AbaStore«, »trgovina«, »ponudnik«, »trgovec«, »prodajalec« ali »mi«) upravlja podjetje ABASTORE d.o.o., trgovina na debelo z računalniškimi napravami, matična številka: 6999069000, davčna številka: SI 43373216, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine AbaStore, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med AbaStore in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih podjetja AbaStore d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnih mestih AbaStore d.o.o.

Vrste uporabnikov

Obiskovalec registracijo za člana AbaStore opravi preko spleta med samim postopkom nakupa, možen pa je tudi nakup brez registracije.

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino AbaStore prek elektronske pošte postane obiskovalec gost AbaStore, s potrjeno registracijo v spletno trgovino AbaStore pa postane član AbaStore (s tem si ustvari/pridobi uporabniški račun). Tako gost kot član AbaStore (v nadaljevanju tudi »uporabnik«) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini AbaStore.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član AbaStore pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana AbaStore nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Vsak registriran uporabnik je dolžan čuvati svoje geslo in vnesti verodostojne podatke, tako da bo v njegovem imenu nastopal le on ali pooblaščena oseba.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@abastore.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena v najkrajšem možnem času, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Dostopnost informacij

AbaStore d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu, na svojem spletnem mestu (abastore.si), še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju AbaStore (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov, vključno z garancijo in časom dostave,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov,
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Nakup izdelkov oz. naročilo

Izbrani(e) izdelek(e) dodajte v košarico, nato sledite korakom nakupa, ki ne zahtevajo nujno registracije, saj vam omogočamo tudi nakup izdelkov kot gost.

Kupoprodajna pogodba med AbaStore in kupcem je v spletni trgovini AbaStore sklenjena v trenutku, ko AbaStore kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za AbaStore kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku AbaStore.

Če se srečate s težavo ali dvomom pri nakupu, nas pokličite na telefonsko številko 05/ 55 50 200 ali nam pišite na info@abastore.si – priskočili vam bomo na pomoč.

Varnost nakupa

AbaStore uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija, kateri skrbi za šifriranje vseh informacij poslanih z naročili uporabnika.

V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Uporabnik je sam odgovoren za dostop do svojega uporabniškega računa in bo tudi sam poskrbel za varovanje uporabniških podatkov in gesel. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov in odgovarja za škodo, nastalo zaradi netočnih oziroma neresničnih podatkov.

Načini plačila

AbaStore omogoča naslednje načine plačila:

  • po povzetju
  • UPN bančno nakazilo
  • plačilne/kreditne/debetne kartice (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro)
  • PayPal
  • Moneta Valú
  • na podlagi ponudbe/predračuna - po prejemu plačila gre naročilo naprej v proces obdelave

Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun AbaStore po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja enaka cena.

Na prevzemnih mestih AbaStore d.o.o. je možno plačilo z gotovino, Moneta Valú ali s plačilnimi karticami (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro).

V primeru plačila s plačilnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne, kreditne ali debetne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo AbaStore.

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS Slovenija, več informacij o njihovih storitvah najdete na strani GLS storitve za prejemnike.

Dodatne informacije glede pogojev dostave pa najdete tudi na naši strani Dostava.

Izdaja računa

AbaStore priloži račun za kupca pošiljki kupljenih artiklov. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa v spletni trgovini je za pravne osebe enak, kot za fizične, lahko pa stopijo v stik za nami in se o nakupu dogovorimo neposredno.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico v 14 dneh od prevzema artiklov do odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na naš e-naslov info@abastore.si in priloži kopijo računa, samo vračilo pa uredi v ustrezni sekciji svojega uporabniškega profila, če je član (registrirani uporabnik) abastore.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov podjetja: ABASTORE d.o.o., Kidričeva ulica 19, 5000 Nova Gorica ali pa ga osebno prinese v eno od prevzemnih mest prodajalca.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
  • Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
  • Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe).

Artikel mora kupec vrniti prodajalcu nepoškodovan ter najkasneje v roku 14 naslednjih dni od datuma poslanega sporočila o odstopu od pogodbe.

Odstop od pogodbe ni mogoč v naslednjih primerih:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
  • za programsko opremo, zapečatene avdio ali video posnetke, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, najbolj običajno je s plačilom na transakcijski račun, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil izkoriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.
Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu z ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov .

Več informacij si lahko ogledate na strani Vračilo blaga in reklamacije.

Garancija

Dvoletno jamstvo za skladnost

Potrošnik lahko pravice uveljavlja dve leti od nakupa izdelka. Za napako, ki se pojavi v prvih šestih mesecih se šteje, da je ta obstajala že v času izročitve, kar pomeni, da mora prodajalec dokazati, da temu ni bilo tako, po poteku šestih mesecev pa mora obstoj napake ob nakupu dokazati potrošnik. Potrošnik mora prodajalca o obstoju napake obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Več o tem »

Garancija za brezhibno delovanje

V Sloveniji je poleg dvoletnega jamstva za skladnost, za tehnično blago, predpisana tudi enoletna garancija za brezhibno delovanje, ki jo mora izdati proizvajalec. Več o tem »

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa je podatek v tem trenutku neznan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira AbaStore, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Več informacij si oglejte na strani Politika odstopa od pogodbe .

Politika zasebnosti in varovanja osebnih podatkov

AbaStore se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Več informacij o varovanju osebnih podatkov in zasebnosti najdete tukaj.

Komunikacija, novice in oglasna elektronska sporočila

AbaStore bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila in/ali elektronske novice AbaStore bodo vsebovale naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila oz. novice,
  • pošiljatelj AbaStore bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne ponudbe bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil oz. novic,
  • pri čemer bo AbaStore željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil in/ali novic, absolutno spoštoval.

Uporabnik se od elektronskih oglasnih sporočil in /ali novic odjavi tako, da to nedvoumno sporoči AbaStore d.o.o. po telefonu na 05/ 55 50 200 ali na e-naslov info@abastore.si. AbaStore bo željo uporabnika absolutno spoštoval.

Omejitev odgovornosti

AbaStore se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da AbaStore ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo AbaStore kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

AbaStore ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. AbaStore mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. AbaStore ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz podanih informacij v mnenjih.

AbaStore ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih AbaStore v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

AbaStore spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in si po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav lahko kupec kontaktira AbaStore po telefonu na 05/55 50 200 ali po elektronski pošti na info@abastore.si, kamor tudi odda morebitno pritožbo.

Postopek obravnave pritožbe je seveda zaupen, AbaStore d.o.o. pa si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

AbaStore d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev, omogoča spletno trgovino (abastore.si) na območju RS, ne priznava nobenega drugega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje morebitnega potrošniškega spora (ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov), razen SRPS – evropska platforma za spletno reševanje potrošniških sporov, ki je potrošnikom na voljo na spodnji povezavi:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Navedeni pogoji veljajo od 31. avgusta 2019 dalje.