Kako opraviti nakup?

  1. Izberite želeni artikel ali več le-teh in jih dodajte v košarico,
  2. Za zaključek nakupa kliknite na blagajno,
  3. V blagajni sledite korakom sistema: vaši podatki za dostavo, način plačila (po povzetju, kartice, PayPal ali Moneta Valú), dostavo pa tako vedno opravi dostavna služba GLS Slovenija,
  4. Še zadnjič preverite ali ste vse podatke pravilno vpisali in dokončajte, potrdite nakup - pošiljka vam bo dostavljena na vpisani naslov, v večini primerov že naslednji delovni dan.

Pomembno: vedno preverite rok dobave na strani izdelka samega in na blagajni pred zaključkom nakupa, saj lahko le-ta variira!

Kaj je ob tem še dobro vedeti?

  • Kupljeno blago lahko vrnete v 14 dneh brez podajanja razloga za to.
  • Če ugotovite, da ima kupljeno blago napako, ne deluje, ne ustreza vašemu naročilu ipd., nas brez zadržkov kontaktirajte na 05/ 55 50 200 ali info@abastore.si.
    Več informacij o tem dobite na naši strani Vračila In Reklamacije.
  • Če ob dostavi ugotovite, da je pošiljka poškodovana, odprta ali podobno, se praviloma obrnite na GLS Slovenija - saj so za dostavo odgovorni oni, lahko pa tudi na nas in bomo skupaj rešili nastalo težavo.



Veselo nakupovanje in obilo zadovoljstva pri tem Vam želimo!

- Ekipa AbaStore